Nové nabídky

Servis a služby - autorizovaný servis zemědělské techniky

Základní filozofie firmy STATON vychází ze skutečnosti, že dokonale zabezpečený a fungující servis výrazně přispívá ke spokojenosti zákazníka, efektivitě provozu a v neposlední řadě zhodnocuje i kvalitu stroje.

  • Z těchto důvodů investujeme značnou část finančních prostředků získaných z prodeje zpět, především do dalšího technického vybavení servisních středisek, vybavenosti servisních vozidel diagnostickým zařízením a mobilní komunikační technikou.
  • Pro stroje John Deere využíváme nejmodernější servisní diagnostický systém Service Advisor

  • Snažíme se také neustále vylepšovat servisní zázemí na svých střediscích o čemž svědčí dobudování nové administrativně servisní haly v Habrech v roce 2007.  
  • V průběhu roku 2009 bude dokončena rekonstrukce servisní haly v Klech včetně administrativně technického zázemí
  • Ve snaze maximálně se přiblížit zákazníkovi jak v servisní oblasti, tak i prodeji ND, připravujeme k 30.06.2009 otevření nového prodejního a servisního střediska pro oblast českolipska v Brništi u Mimoně.
  • Souběžně s technickým vybavením a ve spolupráci s výrobními a importérskými firmami klademe odpovídající důraz na pravidelné doškolování našich servisních pracovníků a následné doškolování obsluh strojů.
  • Kromě komplexní péče, nabízíme našim obchodním partnerům i celkové a posezonní opravy.

Největším našim trumfem v oblasti péče, především o techniku John Deere je systém dodávek náhradních dílů do 24 hod. až k zákazníkovi. Jedná se o tzv. systém XMD dodávek, fungující mezi výrobcem, importérskou firmou a servisním střediskem prodejce. Tento systém je využíván především při zabezpečování provozuschopnosti strojů v období sezonních prací.

  • Typ souboru: xlt Objednávka servisního úkonu a náhradních dílů , Velikost: 45.5 kB, Datum poslední změny: 16.07.2009

Reklama